سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشاورزی آبیاری و زه کشی - agricultuel Irrigation and drainage

دایره المعارف انکارتا محصول شرکت مایکرو سافت با امکانات چند رسانه ای است .این دایره المعارف حاوی تمام علوم (اعم از علوم تجربی تا علوم انسانی ) و فناوری است که به شکل نرم افزار در 5 لوح فشرده به زبان انگلیسی عرضه شده است و کاربران بر حسب حود می توانند از امکانات و اطلاعات زمین شناسی و علوم جانبی آن بهره مند شوند . کاربرد آموزشی جاع و موثر این نرم افزار مورد تاکید ماست . صفحه اصلی برنامه ها این بخش ها را دارد :

- مقالات

- بازی ها

- نقشه

- چند رسانه ای

- روی خط اینترنت

- جست و جو

- آمار و ارقام

- تور (گردش)

بعلاوه در پنجره toolbars آن امکاناتی همچون :

- جستجو برای یافتن کلمات و اصطلاحات

- دیکشنری برای توضیح اصطلاحات

- اطلس دینامیک جهان با توانائی یافتن مکان ها روی نقشه جهان با زوم دلخواه و نیز قابلیت مشاهدهی اطلاعاتی پیرامون مکان مورد نظر

- آرشیو مقالات شامل فهرست الفبائی مقالات به ترتیب از سال 1938 تا به حال که با انتخاب مقاله مشخصات آن دریافت می شود .

اگر در پنجره کوچک find کلمه geology را بنویسید صدها فهرست از کلمات و جملات متنوع مربوط به زمین شناسی و تکامل آن سال به سال از 1938 تا سالهای اخیر امده است و سپس عنوان های مربوطه مشاهده می شود .برخی از مطالب این فهرست به شرح زیرند:

- زمان های زمین شناسی

- گستره زمین شناسی

- تاریخ زمین شناسی

- سوخت فسیلی

- آتشفشان

- زلزله

- تعیین سن

- آفرینش و تکامل

- معدن

- کرونولوژی

- نقشه و انواع ان

- علوم سیارات و ...

هر یک از این عنوان ها حاوی معلومات نوشتاری ، شنیداری و دیداری ( عکس ، فیلم ، انیمیشن و نمودار ) هستند که به فراخور نیاز از آنها استفاده شده است .مثلا در قسمت مربوط به زلزله در تشریح انواع امواج سطحی و درونی زلزله از انیمیشن سه بعدی بنحو جالب و گویائی استفاده شده است . در مواردی نیز از پدیده های زمین شناسی عکس های سه بعدی با چرخش 360 درجه نمایش داده شده است . از دیگر مزیت های این نرم افزار دریافت آخرین اطلاعات از سایت انکارتا و نیز توانائی بروز رسانی از سایت نرم افزار است .

www.microsoft.com/mswish

منبع : forum.p30world.com/


ارسال شده در توسط آبیار